Noilla Berliinin kehäjunilla on myös numerotunnukset, yhteen suuntaan S41 ja toiseen S42.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Noilla Berliinin kehäjunilla on myös numerotunnukset, yhteen suuntaan S41 ja toiseen S42.
Se siis voi valmistua ajoissakin, että älä sano asiaa ainakaan tuossa muodossa, että ei varmasti valmistu. Katselin juuri toissapäivänä LiVin julkaisemia kuvia Lentoasemalta ja asema vaikuttaisi olevan hyvällä mallilla 1.7. avajaisia varten. Nyt tuolla on enää laiturialueen viimeistely ja taideteosten asennus seinille. Ja tietenkin silloin myöhästytään, jos noita uutisessa mainuttaja kaikkia lupia ei saada kuntoon ajoissa.Eli rata löytyy mutta asema ei valmistu. Eli ajellaan Aviapolisen ja lentoaseman väliä busseilla.
http://www.metro.fi/uutiset/a1387812037756
Suomalainen lupaprosessi tuntien niin todennäköisyys on suuri.Se siis voi valmistua ajoissakin, että älä sano asiaa ainakaan tuossa muodossa, että ei varmasti valmistu. Katselin juuri toissapäivänä LiVin julkaisemia kuvia Lentoasemalta ja asema vaikuttaisi olevan hyvällä mallilla 1.7. avajaisia varten. Nyt tuolla on enää laiturialueen viimeistely ja taideteosten asennus seinille. Ja tietenkin silloin myöhästytään, jos noita uutisessa mainuttaja kaikkia lupia ei saada kuntoon ajoissa.
Helsingin asemalla seisovassa junassa oli mitä ilmeisemmin tuleva kilvitys. Siinä oli tosiaan lentokoneen kuva ja englanniksi teksti oli ensimmäisellä rivillä Myyrmäki-Airport ja toisella rivillä Ticket sale. Suomeksi ensimmäiselle riville mahtuu vain Myyrmäki-Lentoa. Tällä kertaa kalliimpi ratkaisu on huonompi, paljon parempi olisi että lipunmyyntivaunut osoitettaisiin yksinkertaisilla metallisilla tai pahvisilla kylteillä.
Jutuissa toden totta oli melkoisesti asiavirheitä. Noista kannattaa aina laittaa palautetta jutun tehneelle toimittajalle. Palautteen antaminen on toimittajille erityisen tärkeää, eivätkä toimittajat ota palautetta suinkaan negatiivisesti, mikäli palaute vaan on asiallisesti kirjailtu.
Eipä ole taas toimittaja viitsinyt paljon ottaa asioista selvää kun on lähtenyt juttua tekemään. Tässä muutama jutussa väitetty asia:
1) Lentoaseman saavutettavuus paranee merkittävästi. Kehärata mahdollistaa SUORAN raideyhteyden maakuntiin ja allegro-junalla myös Pietariin. Esimerkiksi Turkulaiset pääsevät SUORAAN junalla myös Hki-Vantaan lentoasemalle.
Tietääkseni yksikään kaukojuna ei mene lentoaseman kautta! Junamatkaan sisältyy AINA VAIHTO joko Tikkurilassa, Huopalahdessa tai Pasilassa.
En ole silti varma, että "kannattaa laittaa palautetta". Toimittaja on tainnut siihen menessä roiskia sivuille viisi uutta höttöjuttua tulosjohtamisen paineessa.