Mulle jäi mieleen kolmet liukuportaat siinä pystysuorassa kuilussa, mutta ehkä muistan väärin. Ne kaikki pystyi ohittamaan nopealla hissillä, josta varmaan tulee suosittu vakiomatkustajien keskuudessa. Aikaa hissillä säästyi luokkaa pari minuuttia ja jäljelle jäi vain 100 m kävely ja yhden liukuportaat.
Aivan, hissi oli selvästi nopeampi kuin rullaportaat. Siksi mietin olisiko rullaportaat kannattanut poistaa kokonaan.
Oletuksena on, että rullaportaat ovat yhtä nopeat kuin hissi, ja tällöin kaikki matkustajat menevät tietämattömyyttään liukuportaisiin vastoin omaa etuaan. Liukuportaiden poistaminen ohjaisi matkustajat oman etunsa mukaiseen kulkumuotoon.
Lisäksi pelkille kaksille tai kolmille hissikuiluille ei voi olla löytymättä tilaa lähempää laituria kuin 100 metrin pituisen yhdyskäytävän päästä.