Kaaleppi73
Suljettu tunnus
- Liittynyt
- 24 Syyskuu 2009
- Viestit
- 81
En ole mennyt henkilökohtaisuuksiin, mutta ihmettelen, miksi haluat puhua minusta ja "muista", ikään kuin palsta olisi minä vs. muut. Niinhän ei ole, tai jos on, en tiennyt sitä.
Olen argumentoinut niillä argumenteilla, joilla pystyn. Minä en voi sille mitään, että kehärataa ja suoraa lentokenttärataa ei ole pantu vastakkain. En ole ollut päättämässä selvityksistä. Kehärata on kuitenkin hankkeena hyväksytty kaikissa mahdollisissa instansseissa ja inttäminen tästä on turhaa, koska kyseessä on tosiasia. Eikös joukkoliikenneasiantuntijan pitäisi tietää, missä hankkeet on priorisoitu. En voi kertoa sinulle poliitikkojen ja virkamiesten keskusteluista, kun en ole ollut läsnä. Lopputuloksesta voi päätellä, että kehärataa on priorisoitu, kun se kerran toteutetaan. Sinun pitää kysyä ministeriöltä ja kaupungeilta, miksi he ovat sitä mieltä kuin ovat ja miksei selvityksiä tehty kuten olisit halunnut.
Tällä palstalla on myös ilman selvityksiä väitetty suoran kaukojunaradan olevan parempi ja kehäradan olevan sitä huonompi. Minä en sitä usko, ennen kuin näen jonkun selvityksen. Ainoa asia, josta on oltu yksimielisiä on kehärata ja sille on rahoitus myönnetty. Muu selvittäminen on käynnissä RHK:ssa, tosin asia ei ole minun vastuullani edelleenkään. En tätä asiaa tämän ihmeemmin voi teille muille, jotka ovat ei-Kaaleppi73 kertoa.
---------- Viesti lisätty kello 16:55 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 16:45 ----------
EDIT: Minulla on kompromissiehdotus teille kaikille muille ja ylläpidolle, kertokaa mielipiteenne.
Perustetaan oma ketju pohtimaan lentoaseman kaukoliikennerataa ja siihen liittyviä kysymyksiä, historiaa, selvitysten puutetta jne.
Jatketaan tässä ketjussa kehäradan seuraamista. Perustelen tätä sillä, että projektista kiistely taitaa olla hiukkasen myöhäistä:
http://www.tekniikkatalous.fi/rakennus/article333278.ece
(Tekniikka & Talous, 1.10.2009) :biggrin:
Olen argumentoinut niillä argumenteilla, joilla pystyn. Minä en voi sille mitään, että kehärataa ja suoraa lentokenttärataa ei ole pantu vastakkain. En ole ollut päättämässä selvityksistä. Kehärata on kuitenkin hankkeena hyväksytty kaikissa mahdollisissa instansseissa ja inttäminen tästä on turhaa, koska kyseessä on tosiasia. Eikös joukkoliikenneasiantuntijan pitäisi tietää, missä hankkeet on priorisoitu. En voi kertoa sinulle poliitikkojen ja virkamiesten keskusteluista, kun en ole ollut läsnä. Lopputuloksesta voi päätellä, että kehärataa on priorisoitu, kun se kerran toteutetaan. Sinun pitää kysyä ministeriöltä ja kaupungeilta, miksi he ovat sitä mieltä kuin ovat ja miksei selvityksiä tehty kuten olisit halunnut.
Tällä palstalla on myös ilman selvityksiä väitetty suoran kaukojunaradan olevan parempi ja kehäradan olevan sitä huonompi. Minä en sitä usko, ennen kuin näen jonkun selvityksen. Ainoa asia, josta on oltu yksimielisiä on kehärata ja sille on rahoitus myönnetty. Muu selvittäminen on käynnissä RHK:ssa, tosin asia ei ole minun vastuullani edelleenkään. En tätä asiaa tämän ihmeemmin voi teille muille, jotka ovat ei-Kaaleppi73 kertoa.
---------- Viesti lisätty kello 16:55 ---------- Edellinen viesti oli kirjoitettu kello 16:45 ----------
EDIT: Minulla on kompromissiehdotus teille kaikille muille ja ylläpidolle, kertokaa mielipiteenne.
Perustetaan oma ketju pohtimaan lentoaseman kaukoliikennerataa ja siihen liittyviä kysymyksiä, historiaa, selvitysten puutetta jne.
Jatketaan tässä ketjussa kehäradan seuraamista. Perustelen tätä sillä, että projektista kiistely taitaa olla hiukkasen myöhäistä:
http://www.tekniikkatalous.fi/rakennus/article333278.ece
(Tekniikka & Talous, 1.10.2009) :biggrin: