Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos tiedosta! Kannatinlangat kai siinä enemmän aikaa vievät, ajolankojen asennus lie nopeampaa. Joten toivotaan, että tuo olisi pian käytössä.
On kai se hauskaa, että Reijolankadun remppa valmistuu, mutta niin kauan kuin siinä on yksityisautoilu sallittu, ei ruuhkaongelma hellitä. Odotan myös kiinnostuksella ikkunani alle Kuusitien lenkkiin syntyviä ruuhkia, kun nelosen ja kympin myöhästyneiden ylimääräisten kääntöjen lisäksi tuohon tunkee "aikataulunsa" mukainen kolmonen.
Onko mitään käsitystä siitä, milloin Meikun sairaalakompleksin suuntaan tehtävä kääntölenkki tehdään, vai onko se pelkkää toiveajattelua? Entä koska 2 ja 7 saavat Pasilan päättärinsä, ja asiakkaita aliarvioiva vaunun numeron muuttuminen kesken matkan saadaan loppumaan?
On kai se hauskaa, että Reijolankadun remppa valmistuu, mutta niin kauan kuin siinä on yksityisautoilu sallittu, ei ruuhkaongelma hellitä.
Kolmonenhan jää kuusitielle vaikka Haartamaninkadun silmukka vasta noin 5 vuoden kuluttua valmistuu. Seiska muuttaa sinne sitten ja helpottaa sairaalan ja pasilan aseman välistä ruuhkaa. En kyllä ymmärrä miksi sitä silmukkaa ei voi tehdä kiireellisempänä koska suuri tarve on.
Nykyisellään voisi auttaakin, ellei se jäisi 10 minuutiksi Kyllikinportille aikaa tasaamaan. Seiskan pysäkki on nimittäin n 400 m lähempänä junia kuin 58:n tällä hetkellä.7 ei auta Meilahden ja Pasilan välistä ruuhkaa jos se kulkee Länsi-Pasilan kautta ja oikaisu ollaan tekemässä vasta Ilmalan jatkeen yhteydessä.
Kolmonenhan jää kuusitielle vaikka Haartamaninkadun silmukka vasta noin 5 vuoden kuluttua valmistuu. Seiska muuttaa sinne sitten ja helpottaa sairaalan ja pasilan aseman välistä ruuhkaa. En kyllä ymmärrä miksi sitä silmukkaa ei voi tehdä kiireellisempänä koska suuri tarve on.
7 ei auta Meilahden ja Pasilan välistä ruuhkaa jos se kulkee Länsi-Pasilan kautta ja oikaisu ollaan tekemässä vasta Ilmalan jatkeen yhteydessä.
Tuokin on vain halusta kiinni, tuskin se vaikuttaa Ilmalan rataan!
En tiedä mikä on todellinen peruste.
Ehkäpä syynä on se, että kakkoselle piti löytää joku kääntöpaikka, Meilahden sairaala olisi ollut moninkerroin parempi, tuskinpa Alppilanradalle on niin paljon menijöitä kuin Pasilaan.Vain täysi typerys voi tunkea Kuusitien kääntölenkkiin säännöllisen linjan..