Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Nyt odotellaan vielä SKP:lle ysin pärettä.
Lisäksi olen edelleen sitä mieltä, että Rautatieasemalta pitäisi olla suora yhteys myös Olympiaterminaalille. Nythän sinne joutuu kiertämään kolmosen lenkin Bulevardin kautta taikka vaihtamaan vaunua.
Onko muuten kukaan ollut näkemässä, miten uudella ykkösellä riittää Käpylän päässä matkustajia? Tai miksei muuallakin...
Iltaruuhkassa matkustajia oli suunnilleen saman verran kuin ennen 1A:lla. Myös seisojia oli jonkin verran Nr1:ssä, muttei varmaankaan MLNRV:ssä. Päivällä lienee tyhjempää. Ensimmäinen päivä ei kuitenkaan kerro kaikkea, koska mukana oli myös ylimääräisiä, väärälle linjalle päätyneitä matkustajia, ja toisaalta matkustajia myös puuttui samasta syystä. Esimerkiksi Lasipalatsilta tuli kyytiin Hesperian puistoon menijöitä, koska pysäkkikilvissä vaunun ilmoitettiin kulkevan Töölön kautta, ja onhan puistokin Töölöä.Onko muuten kukaan ollut näkemässä, miten uudella ykkösellä riittää Käpylän päässä matkustajia? Tai miksei muuallakin...
Onko muuten kukaan ollut näkemässä, miten uudella ykkösellä riittää Käpylän päässä matkustajia? Tai miksei muuallakin...
Mikäs versio tämä on? https://linjakartta.reittiopas.fi/fi/#?mapview=map&line=1002B+1
Lasipalatsin pysäkiltä pääsee. Sehän on "Rautatieaseman pysäkki" myös kaikille Töölöjen suunnasta tuleville.
Jäin edellisen kommentin kirjoittamisen jälkeen miettimään sitä, mikä oli peruste sille, että juuri tämä megalinja 2/3/7 päätyy seiskana Länsisatamaan? Miksei seiskaa voitu kääntää Saukonpaateen ja antaa ysin jatkaa Länsisatamaan menoaan?
Perusteluna oli se, että yöliikenne hoituu hieman halvemmalla, kun nyt viimeinen vuoro esimerkiksi Rautatieasemalta lähtee Saukonpaadelle 1.50, mutta Länsiterminaalille se voi lähteä jo 0.39.
Moni seikkahan voi hidastaa raitioliikennettä oleellisesti. Jos tuon uuden Megalinjan alkupäässä tulee viivästyksiä, niin nehän heijastuvat kun linjan kolmatta numeroa ajetaan. tätä seikkaa on ennenkin täällä ihmetelty, mutta kait sitä on mietitty, kun tällaisen superlinja muodostamiseen on päädytty.