Vauriot nähtävissä SRS-uutisissa.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Vauriot nähtävissä SRS-uutisissa.
Jaa nääs mahtoiko missään vaihteessa tai kuljettajassa olla mitään vikaa, kun kyseessä oli Wauriotram. Wauriotramin ominaisuuksiinhan kuuluu suistua silloin tällöin kiskoilta, mutta sitähän ei saa julkisesti tunnustaa. Sen siitä saa kun ei ole normaaleja akseleita pyörissä...Kolarivaunut ovat HKL 210 (vasen etukulma) ja 240 (vasen kylki 1-moduli).
Jaa nääs mahtoiko missään vaihteessa tai kuljettajassa olla mitään vikaa, kun kyseessä oli Wauriotram. Wauriotramin ominaisuuksiinhan kuuluu suistua silloin tällöin kiskoilta, mutta sitähän ei saa julkisesti tunnustaa. Sen siitä saa kun ei ole normaaleja akseleita pyörissä...
Että ilmeisesti 210 pyrki erehdyksessä Liisankadulta vasemmalle eli Varsapuiston pysäkin suuntaan. Itse en tiedä asiasta mitään muuta kuin olen lehdestä lukenut.Vartti sanoi:HKL:n liikennemestarin Eija Tuomosen mukaan onnettomuus johtui ilmeisesti kuljettajan tekemästä inhimillisestä vaihdevirheestä.
Karia-vaunu HKL 9 oli tilausajossa lauantaina 10.10.2009. Tuota yksilöä en muista aiemmin nähneeni liikenteessä "sen nykyisen elämän" aikana. HKL 164 oli myös liikenteessä, ja ymmärtääkseni tilausajossa sekin (havainto kaukaa).
Sopii oikein hyvin "kuvioon", paikka oli näet YT suunnassa 2. Väkeä oli vaunussa vain niin paljon, että kutosen normaalikuormaksi ei heti olisi arvannut.164 oli vuorossa 59 linjalla 6/8.
Tällainen olisi informatiivinen ratkaisu: http://i045.radikal.ru/0901/0a/28ac57a0085c.jpgTänään palautui mieleeni taas se havainto, jonka olen jo aiemmin tehnyt: ihmiset eivät selvästikään vielä ole tottuneet näihin välipalalaitteisiin. Tänäänkin töihin mennessäni oli äiti lastenvaunujen kanssa korkeassa osassa. Samaten yksi vanha herra kiipesi ihan urakalla siihen korkeaan osaan, vaikka jalat olivat jo aika huonot. Ihan vastaavia huomioita olen tehnyt aiemminkin ja varsin usein. Kannattaisikohan lisätä sen välipalan huomiota esimerkiksi laittamalla korkeiden osien keskioviin nuolet välipalaa kohti sekä teksti "matalalattiainen välipala" tms.
Nuolilla tarkoitan sitten ihan kunnollisen kokoisia nuolia, ei mitään vähän sinnepäin olevaa pikku-tarraa, joita esimerkiksi Varioissa on jokainen opastin. Sielläkin on usein joku äiti vaunujen kanssa ihan väärässä välikössä.
Tällainen olisi informatiivinen ratkaisu: http://i045.radikal.ru/0901/0a/28ac57a0085c.jpg
Miten muuten Nr-vaunuun edes mahtuu lastenvaunuilla kunnolla, meillä ainakin rattaiden pyörät on täytynyt irroittaa ennen kuin on mahtunut kaiteen ja oven välistä sisälle -> pysäkkiaika pitenee 30-60 sekuntia... :evil:
11. 10.
Viikonlopun kunniaksi HKL 76 linjalla 7A.
Oliko vaunun 9 viimeviikkoinen liikkuminen ensimmäinen muu kuin koe- tai muu nk. virka-ajo?