Muutoksia tulee siis, mutta jos nuo kaikki vaihtopysäkkipallot saadaan toimimaan, niin suunnitelma saa varovaisen peukunnoston. Nythän niitä onko ajateltu laisinkaan torin ulkopuollella?
Siinähän on avainasemassa kehälinja. Siitä nyt vain semmoinen havainto, että se jättää käymättä Varissuolla kokonaan, mikä on vähän outoa, kun nykyinen 99 on melkein yhtä paljon Varissuon apulinja kuin kehälinja (vrt. Runosmäen 88). Kulkevat paljon sillä siltä suunnalta esimerkiksi Impivaaraan. Pernosta taas kuljetaan sillä Länsikeskukseen, mutta tilalle tulee 46, jolla lienee nyky 99:n ongelma, että takaisin on usein nopeampaa kävellä tai tulla keskustan kautta.
Stealth-kehälinja 220/(221, lopetetaan) ei enää kulje Myllyyn vaan Petäsmäkeen, jonka keskustayhteys muuttuu käytännössä vaihdolliseksi. 300 lopetetaan, 2 jatkuu Myllyyn. Nättärissä ollaan tyytyväisiä ja ajetaan sinne jatkossakin autolla.
2:sta puheen ollen: 600... kysytäänköhän Kohmossa passia, kun raja-asemahan siellä jo on?
Siinähän on avainasemassa kehälinja. Siitä nyt vain semmoinen havainto, että se jättää käymättä Varissuolla kokonaan, mikä on vähän outoa, kun nykyinen 99 on melkein yhtä paljon Varissuon apulinja kuin kehälinja (vrt. Runosmäen 88). Kulkevat paljon sillä siltä suunnalta esimerkiksi Impivaaraan. Pernosta taas kuljetaan sillä Länsikeskukseen, mutta tilalle tulee 46, jolla lienee nyky 99:n ongelma, että takaisin on usein nopeampaa kävellä tai tulla keskustan kautta.
Stealth-kehälinja 220/(221, lopetetaan) ei enää kulje Myllyyn vaan Petäsmäkeen, jonka keskustayhteys muuttuu käytännössä vaihdolliseksi. 300 lopetetaan, 2 jatkuu Myllyyn. Nättärissä ollaan tyytyväisiä ja ajetaan sinne jatkossakin autolla.
2:sta puheen ollen: 600... kysytäänköhän Kohmossa passia, kun raja-asemahan siellä jo on?