- Liittynyt
- 2 Heinäkuu 2005
- Viestit
- 374
Valmis? Kai tuohon pysäkille katos ja sivuseinät tulee koko laiturin pituudelta. Voi olla ilman niitä pirullinen paikka odotella ratikkaa purevassa talviviimassa tai kaatosateessa..
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Kirjoitinkin "miltei valmis", koska jokunen asia vielä puuttuu. Koko laiturin pituista katosta en ehkä osaa odottaa, mutta katoskin sinne ilman muuta on tulossa, ja varmasti muutakin suojaa.Valmis? Kai tuohon pysäkille katos ja sivuseinät tulee koko laiturin pituudelta. Voi olla ilman niitä pirullinen paikka odotella ratikkaa purevassa talviviimassa tai kaatosateessa..
Näistä samaa mieltä. Ylöjärvelle olisi alusta asti pitänyt suunnitella lähijunaa, mutta Ylöjärven kaupunki päätti toisin.Pirkkala: Nuolialantie.
Ylöjärvi: Lähijuna. Ratikka aivan turha vehje tuonne.
Saarenmaa: Huumorivaihtoehto, jos ei löydy enää kaivoja, joihin massia tunkea.
Vuores: Ratikka Hervantaan saakka myös tätä kautta.
Ratikkapysäkiltä voi tietysti rakentaa, joko maantasossa tai ”kerrosta ylempänä”, katetun kävelyreitin, jonka laatutasoa voi nostaa lentoasemilta tutuilla liukukäytävillä. Tällaisia ratkaisuja on esimerkiksi Dubain punaisella metrolinjalla, jonka asemat jäävät yllättävänkin kauas kohteista, mutta pitkät, ilmastoidut ja liukukäytävin varustetut sääsuojatut jalankulkuyhteydet luovat illuusiota hyvästä saavutettavuudesta.
Tämä riippuu messukeskuksen tulevaisuudennäkymistä. Iso osa tapahtumista siirtynee uuteen areenaan kun se valmistuu ja pirkkahalli/messukeskus jäänee hieman vähemmälle käytölle.Kuinka vilkas tuo Messukeskus tosiasiassa on, onko siellä säännöllisesti suurtapahtumia? Pohdin tässä, että tuo 400–500 metrin matka ratikalta messuille on sellainen, että jotain siihen olisi hyvä kehittää.