Kyllä. Rjazanin 1524 mm raitiotiet lakkautettiin lopullisesti 15.4.2010, ja Kaliningrad on tosiaan seuraavana vuorossa.
Neuvostoliiton ensimmäisen presidentin mukaan nimetyssä Kaliningradissa, joka aiemmin tunnettiin Königsberginä, Preussin kuninkaiden kruunajaiskaupunkina ja Immanuel Kantin kotikaupunkina, liikennöidään tätä nykyä kahta raitiolinjaa (linjat 1 ja 5), kun vielä Neuvostoliiton hajotessa linjoja oli käsittääkseni kymmenen. Vaunujenkin määrä on olennaisesti vähentynyt, niitä on ajossa kuutisenkymmentä, joista noin 25 tarvitaan päivittäisessä liikenteessä.
Neuvostoliitossa suhteellisen harvinainen ja järjestelmän loppua kohden entisestään harvinaistunut 1000 mm raideleveys tuotti raitioteille aina erikoisia kalustoratkaisuja. Vaunuston rungon ovat pitkään muodostaneet uutena, ja viime vuosina myös Saksasta käytettynä hankitut Tatrat, eikä venäläisvalmisteisia vaunuja ole ollut käytössä aikoihin. 1950-luvulla kaupunkiin siirrettiin Viipurin lakkautettujen raitioteiden kalustoa, ja 1990-luvulla hankittiin Mannheimista kaksi käytettyä vaunua, samaa sarjaa kuin HKL 161-166 mutta ilman väliosaa. Näistä toinen on äskettäin kunnostettu tilausajovaunuksi.
Kaliningradin lakkautuksen jälkeen 1000 mm raideleveyden raitiotie jää Venäjällä käyttöön ainoastaan Pjatigorskiin Kaukasiaan, jonka raitioteille on Neuvostoliiton hajottua hankittu myös venäläisvalmisteisia vaunuja. Entisen Neuvostoliiton alueen 1000 mm järjestelmiä on jäljellä lisäksi Liepajassa Latviassa ja muutamassa Ukrainan kaupungissa.
Vladivostokissa lakkautusta on kaavailtu vuodelle 2012, mutta mahdollisena pidetään toisaalta sitäkin, että yksi linja (linja 6) jätetään jäljelle ja tätä tynkäjärjestelmää liikennöitäisiin hamaan tulevaisuuteen. Noginskin raitioteiden lakkautuksen epäillään puolestaan toisinaan tapahtuvan aivan lähitulevaisuudessa, vaikka virallisesti kaikki lakkautussuunnitelmat on kiistetty.