Mikäs siinä mun puolesta, kunhan 45 korvataan eteläpäästään raitiolinjalla Kampista Runebergiä ja Topeliusta, ja Kuusitien liikenneympyrässä tahdistettu vaihto. Vai miten tämä Kampin yhteys oli tarkoitus hoitaa matkustajia vähentämättä? Eihän muutenkaan Malminkartanosta kukaan Pasilaan halua bussilla.
45 kerää matkustajia sen mukaan, kuinka paljon niitä kulkee. Jos niitä kulkisi 1,5 kertaa enemmän, nousuja voisin sanoa tulevan lähes 1,5-kertaisesti. Syynä tähän on mm. se, että Vihdintiellä satunnaismatkailija voi törmätä tähän 1,5 kertaa varmemmin. Lisäksi Malminkartanossa 1,5 kertaa useammin (useammin kuin juna) kulkeva bussi alkaisi houkuttelemaan useampaa junakulkijaa. Ja tietysti alle 10 minuutin välein kulkeva bussi on myös asukkaille mieluisampi, yli 10 minuutin väli kuullostaa heti pitkältä.