Nurmijärvellä siirtymäajan sopimukset ovat voimassa 31.12.2014 asti. Järvenpään paikkurissa ESLL ajaa jo kilpailutetulla sopimuksella.Mikähän mahtaa olla kilpailutus tilanne Nurmijärven, Tuusulan, Järvenpään ja Hyvinkään linjojen osalta?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Nurmijärvellä siirtymäajan sopimukset ovat voimassa 31.12.2014 asti. Järvenpään paikkurissa ESLL ajaa jo kilpailutetulla sopimuksella.Mikähän mahtaa olla kilpailutus tilanne Nurmijärven, Tuusulan, Järvenpään ja Hyvinkään linjojen osalta?
Mikähän mahtaa olla kilpailutus tilanne Nurmijärven, Tuusulan, Järvenpään ja Hyvinkään linjojen osalta?
Vain ruuhka-aikaan käytettävän kaluston ei tarvitse täyttää päästö- eikä ikävaatimusta.
Anteeksi maalaisuuteni, mutta lisäys tarkalleen ottaen mihin vaatimuksiin? Salli mun nauraaTämä on mielenkiintoinen lisäys kalustovaatimuksiin.
Näin harrastajan näkökulmasta toivon että Korsisaari jatkaa 339:n liikennöitsijänä.
Tuskin jatkaa, sillä kilpailutuksessa ei edellytetä 339:n liikennöintiä lainkaan.
Mutta mikäli Korsisaari voittaisi, se voisi halutessaan jatkaa osimoilleen samoilla reiteillä ja aikatauluilla kuin nykyäänkin?