339-DF
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 8 Elokuu 2005
- Viestit
- 8,468
Kun tätä listaa taas kerran lukee, niin käy kyllä mielessä, että Espoossa todellista valtaa pitävät (siis muut kuin demarit) ovat kyllä toimineet fiksusti. Hyväksytään näennäisesti metro, mutta laaditaan sellaiset ehdot, jotka eivät toteudu. Ja käytännössä jatketaan busseilla, mikä nykytilanteessa paras ratkaisu onkin, vaikka myös kallis.
Tässähän Espoo vaatii samaa rahoitusosuutta valtiolta kuin mitä kehäradasta ja kaupunkiratojen raiteista (#1). Vaikka joku espoolainen virkamies väittäisikin, että #1 tarkoittaa 30% niin hänhän ei sitä päätä eikä tulkitse. Sitäpaitsi Espoo vaatii, että valtio maksaa osan myös Jokerista! (#3) Sen päivän kun näkis!
Lisäksi voitaneen tulkita, että #10 merkitsee sitä, että Espoo ei aio ottaa kontolleen mitään metron automatisoinnista tulevia investointikuluja. Ja tässä puhutaan nimenomaan investoinneista, liikennekustannusten alentumisesta saatavan hyödyn Espoo aikoo toki ottaa
Tässähän Espoo vaatii samaa rahoitusosuutta valtiolta kuin mitä kehäradasta ja kaupunkiratojen raiteista (#1). Vaikka joku espoolainen virkamies väittäisikin, että #1 tarkoittaa 30% niin hänhän ei sitä päätä eikä tulkitse. Sitäpaitsi Espoo vaatii, että valtio maksaa osan myös Jokerista! (#3) Sen päivän kun näkis!
Lisäksi voitaneen tulkita, että #10 merkitsee sitä, että Espoo ei aio ottaa kontolleen mitään metron automatisoinnista tulevia investointikuluja. Ja tässä puhutaan nimenomaan investoinneista, liikennekustannusten alentumisesta saatavan hyödyn Espoo aikoo toki ottaa