... Pirkkalan kunnan valituksen (!) takia jäissä oleva Cargotecin alueen rakentuminen ...
Mistä olet lukenut /kuullut tällaisesta valituksesta?'
EDIT: Löysin lähteen.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
... Pirkkalan kunnan valituksen (!) takia jäissä oleva Cargotecin alueen rakentuminen ...
Ilmeisesti lisävuoroja tulee vain aamuruuhkaan Suuppa-Tays suuntaan. Itse olisin kyllä laittanut lisävuorot aloittamaan Härmälästä, kaupungin rajalta. Ongelmahan taitaa olla että Härmälästä ei mahdu enää kyytiin. Pirkkalan puolella varmaan riittäisi nykyinen kapasiteetti.
Miksei Kurikasta? Sinne olisi ruuhka-aikaan hyvä saada jotain suoria vuoria keskustaan ja nykyinen 65+vaihto ei ole houkutteleva.
Tai sitten niin, että joka toinen nykyisistä Kyösti-Leinola-vuoroista olisi Kurikka-Leinola käymättä Suupantroilla.
Onko kellään tietoa, minä kellonlyömillä noita luvattuja lisävuoroja lähtee aamuruuhkassa Suupantorilta keskussairaalalle.
Tänään aamulla yhdeksän maissa tuli Hervannan valtaväylällä vastaan oranssi (osuuspankin mainoksilla siis) bussi, jonka linjakilvessä luki "85R Tampere -TAYS - Hermia". Mikä se tällainen vuoro on, kun ei sitä ole aikatauluissa?
Löytyy täältä. Kolme vuoroa arkisin. Aikataulussa tosin tunnuksella Y. Y kirjain löytyy TAYSin pysäkin kellonajan vierestä.
Käytännössä ykkösen 7min vuoroväli ontuu ja peräkkäinajoa tulee + muita runkolinjojen ongelmia. Samaa on kyllä ainakin kolmosella, ja toivoisin että tähän otettaisiin mallia vaikka Helsingin 550-linjan ratkaisuista.
Onhan se siellä, kun osaa lukea tarkkaan. Vanha kunnon maaseutuaikataulujen ei-tehdä-liian-helpoksi-formaatti näköjään elää ja voi hyvin, uudistuksesta huolimatta.