Mankin kanssa voitaisiin kokeilla sitä, että Y-junalle lisättäisiin pysähdys sinne. Koska nopeudet ovat joka tapauksessa alhaisia (onko muuten rata siinä huonossa kunnossa, kun vaunu heiluu ja vaappuu tullessaan lännestä, alkaen n. 200m ennen laituria ja loppuen laiturin keskikohdalle?) lisäpysähdys kestäisi max. 1 min ja tietääkseni Y-junan slotti kestää sen verran joustoa. Y ei tarvitsisi myöskään lisävaunuja tämän vuoksi. Tärkeimmät asiat Mankissa ovat ruuhkavuorojen (15-20 matkustajaa/vuoro) ynnä muutaman tärkeimmän hiljaisen vuoron tarjoaminen sekä seisakkeen säilyttäminen lähitulevaisuutta varten.
Hiljaisen ajan liikenteenhän voisi jakaa L-junien lisäksi uudelle junalinjalle pysähdyksin Hki-Pasila-Pitäjänmäki-Kauniainen-Espoo-Kirkkonummi. Kera, Ilmala, Mankki, Valimo ja kumppanit eivät tarvitse hiljaisimpina tunteina edes 60 min vuoroväliä, vaan 120 riittää mainiosti.