Kalusto ei ennen kilpailutuksen alkamista ollut nykyistä parempaa, pikemminkin päinvastoin.
Toki jos bussiliikenteen hoitamisesta maksetaan esimerkiksi 40-50 % nykyhintaa enemmän, on bussiyhtiölillä varmaan enemmän varaa pitää yllä reservejä. (Kilpailuttaminen alensi bussiliikenteen kustannuksia 30-40 %.)
Vaiikka minusta bussi- eikä lähijunaliikenteen hoitamisesta ei kannata maksaa ylihintaa, vaan käyttää säästyvät rahat lisävuoroihin ja matalampiin lippujen hintoihin.
Toki jos bussiliikenteen hoitamisesta maksetaan esimerkiksi 40-50 % nykyhintaa enemmän, on bussiyhtiölillä varmaan enemmän varaa pitää yllä reservejä. (Kilpailuttaminen alensi bussiliikenteen kustannuksia 30-40 %.)
Vaiikka minusta bussi- eikä lähijunaliikenteen hoitamisesta ei kannata maksaa ylihintaa, vaan käyttää säästyvät rahat lisävuoroihin ja matalampiin lippujen hintoihin.