339-DF
Tunnistettu jäsen
- Liittynyt
- 8 Elokuu 2005
- Viestit
- 8,469
Äkkiseltään luulis, että imagotappiot on Varioiden osalta jo kärsitty aikaa sitten ja koko alalla tiedetään niiden ja muiden ensimmäisen sukupolven matalalattioiden ongelmat. Ts. en näe miksi ketään haittaisi se, että vaunut vaan poistuvat vähin äänin takavasemmalle, jos se on pienimpien rahallisten tappioiden vaihtoehto.
On hyvin paljon mahdollista, että siinä käy juuri noin. HKL nielisi tappionsa eli jättäisi kaupan purkamatta, vaikka sille myytiinkin jotain muuta kuin mitä se halusi ostaa. Etuna oikeuskäsittelyn välttäminen. Metro-oikeudenkäynnissä voi olla yhdelle liikelaitokselle ihan riittävästi hommaa kerralla. Lisäetuna tietysti se, että rataverkon hurja kuluminen loppuisi. Siitä ei kai BT ole korvannut mitään missään vaiheessa.