Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Jos nimellisraideleveys suoralla on 1435, niin paljonko siinä on toleranssia? Eikö toi 1453 ole jo aika paljon?
Pirkankadun ja Sepänkadun risteyksen kiskot on nyt betonoitu.
Kiva kuvakulma! Tampereen ratikka on pirullinen kuvattava, kun ei tahdo löytyä sellaisia paikkoja, joissa saisi mukavasti sommiteltua vaunun ja talot kuvaan. Hämeenkatukin on yhtä pitkää suoraa viivaa.
Ykköstä en tosin ole vielä nähnyt liikenteessä enkä kuvannutkaan.
Nykyinen allianssi rakentaa valmiiksi vielä Lentsun radan.
Onko tiedossa, tuleeko sinne Enqvistinkadulle jo tässä vaiheessa se lyhyt haararata vai ei?
Seuraava hanke olisi sitten Pirkkalan raitiotie. Onko sen toteutusmallista sovittu, eli tuleeko sinne myös allianssimalli? Ja onko tämä sitten vain oma hankkeensa, vai sisältyykö tuohon mahdollisesti optiona myös seuraava hanke eli Ylöjärven raitiotie?
Allianssi on niin monessa Tampereella mukana, ettei sen pois jäännistä ole mitään hyötyä.
Mutta saako tämä nykyinen allianssi tehdä Pirkkalan ilman uutta kilpailutusta? Mulla on ollut sellainen käsitys, että sen työ päättyy Lentsuun.
Mutta saako tämä nykyinen allianssi tehdä Pirkkalan ilman uutta kilpailutusta? Mulla on ollut sellainen käsitys, että sen työ päättyy Lentsuun.