- Liittynyt
- 19 Elokuu 2022
- Viestit
- 297
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Kun tuo tieyhteys parkkiin johtaa Lielahteen ja Kt 65 risteykseen, niin onko tämän terminaalin funktio toimia päätepysäkkinä Ylöjärven, Haukiluoma, Lamminpää, Vuorentausta ym. busseille, josta jatko keskustaan tapahtuu ratikalla? Nokian suunta taitaa kulkea edelleen Pispalan kautta, kun olisi pöljää seisottaa busseja Paasikiventien risteyksessä päästäkseen bussiterminaalille.
Ei aivan välttämättä, mutta tällä hetkellä koko Skoda Transportation konsernilla on niin paljon ratikoiden tilauskantaa, että kovaa painetta tehtaiden vähentämiseen tai keskittämiseen ei ole eikä taida olla kauheasti tyhjää valmistuskapasiteettiakaan muilla tehtailla. Vaikka toki Transtechin tulevaisuus on kiinni siitä tuleeko Suomesta riittävästi ratikka- ja junakalustotilauksia. Otanmäki on kuitenkin niin syrjässä.Tarkoittaako tuo sitä, että Otanmäen tehdas säilyy ainakin vuoteen 2028?
Niin tuossahan lukee, että "Tehtävä Ratikan lisämoduulien hankinta on kaksivaiheinen. Ensimmäisessä vaiheessa Tampereelle saadaan lisämoduulista prototyyppi, jonka Škoda Transtech Oy valmistaa Otanmäen tehtaallaan vuoden 2025 aikana. Lisäosa tullaan liittämään vaunutehtaalla johonkin nykyisistä Tampereen Ratikoista.". Jatkossa "Škoda Transtech Oy valmistaa sen lisäksi 10 lisämoduulia. Ne tullaan liittämään Tampereen Ratikan varikolla nykyisiin raitiovaunuihin.". Eli ei säily välttämättäTarkoittaako tuo sitä, että Otanmäen tehdas säilyy ainakin vuoteen 2028?