- Liittynyt
- 10 Marraskuu 2007
- Viestit
- 746
Vasta nyt tutkailin tuota piirrosta ja kyllä se vaikuttaa ihan hyvältä. Kuten MrArakawa totesi, pysäkkisilppu on hienosti koottu yhteen. Tuo selkeyttäisi raitiovaunun käyttämistä hyvin matkustajan kannalta. Flemarin jälkeen itäsuunnassa oleva pysäkki lienee tosiaan välttämätön paha vaihtoyhteyksien kannalta.
Tällaista samanlaista turhien pysäkkien poistoa saisi harrastaa muuallakin. Esmes Katajanokan puiston ja Kauppiaankadun, Perhon ja Marian sairaalan tai Munkkiniemen puistotien pysäkkien yhdistäminen. Velodromin, Allergiasairaalan, Perämiehenkadun, Kytösuontien pysäkkien poistamista voisi myös harkita vakavasti.
Kansaneläkelaitoksen pysäkille saisi myös hyvän vaihtopaikan jos maalle päin olevat pysäkit siirrettäisiin Mannerheimintielle ennen Nordenskiöldinkadun risteystä. Tällöin tosin vaadittaisiin oikeasti toimivia liikennevaloetuisuuksia raitiovaunuille jotta liikenne sujuisi.
Tällaista samanlaista turhien pysäkkien poistoa saisi harrastaa muuallakin. Esmes Katajanokan puiston ja Kauppiaankadun, Perhon ja Marian sairaalan tai Munkkiniemen puistotien pysäkkien yhdistäminen. Velodromin, Allergiasairaalan, Perämiehenkadun, Kytösuontien pysäkkien poistamista voisi myös harkita vakavasti.
Kansaneläkelaitoksen pysäkille saisi myös hyvän vaihtopaikan jos maalle päin olevat pysäkit siirrettäisiin Mannerheimintielle ennen Nordenskiöldinkadun risteystä. Tällöin tosin vaadittaisiin oikeasti toimivia liikennevaloetuisuuksia raitiovaunuille jotta liikenne sujuisi.