Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.
Mitä Jokerilinjan 30 bussia tekevät tuolla uudella varikolla vuonna 2015?
Ihmettelin samaa. Olisikohan toimittaja ymmärtänyt väärin? Ehkä sille on sanottu, että varikkoa käytetään myös Jokerille, ja toimittaja on vetänyt johtopäätöksen, että niiden täytyy olla busseja.
On toki. Jokerin vaunujen säilyttäminen Koskelassa tai Vallilassa on sekin vain mahdollisuus. Jokerilla voi hyvinkin olla oma varikko osittain tai kokonaan.
27.3. HeSa:
Onkohan kukaan kuullut mitään. Kohta lomat alkavat .Hesa sanoi:HKL ja kaupunkisuunnitteluvirasto tutkivat nyt uuden raitiovaunuvarikon sijoittamista Koskelaan vanhan varikon alueelle.
Maan alle kallioon kaavaillaan louhittavaksi suurta säilytysluolaa, mutta vaunujen korjaus ja huolto tehtäisiin maan päällä.
Aiemmin vaihtoehtona pidettiin Vallilaa, jonne olisi louhittu kallioon kolmen hehtaarin luola nykyisen varikkorakennuksen oheen toukokuussa. Päätös paikasta aiotaan tehdä HKL:n suunnittelujohtajan Ville Lehmuskosken mukaan vielä ennen kesälomia.
Onkohan kukaan kuullut mitään. Kohta lomat alkavat .
Kerrottiinko, mitä ovat halutut toiminnot nykyään? Trollikkaselvityksen olemassa olo kun asettaa, ainakin tällä hetkellä, monet ratikkaprojektit uuteen valoon, jopa raide-Jokerin. Paljonko on uusien vaunujen tarve nykykäsityksen mukaan?- halutut toiminnat
Trollikkaselvityksen olemassa olo kun asettaa, ainakin tällä hetkellä, monet ratikkaprojektit uuteen valoon, jopa raide-Jokerin.
Tuosta nimimerkki Jii:n kertomista tiedoista KVS:tä paistaa kuitenkin mielestäni jotenkin se, että ehkäpä raitioliikenteen laajennussuunnitelmia ollaan jotenkin muuttamassa. Korvaajat ovat sitten trollikoita tai aivan tavallisia dieselbusseja. Mitä aluetta ollaan mahdollisesti pudottamassa pois tai keventämässä suunnitelmia? Kalasatama ja Sompasaariko kenties?Trollikkatrolli nyt ei aseta uuteen valoon muuta kuin HKL-Suyn kyvyn tehdä "selvityksiä" mihinkin tarpeeseen milloinkin. Selvityksessähän on niin ilmiselviä puutteita ja virheitä, ettei sitä voi käyttää vakavasti otettavana pohjana millekään ratitiovaunujen vähentämissuunnitelmalle.
Jii näyttäisi lainaavan KSV:tä eikä KVS:ää. Siinä on jo vissi ero.Tuosta nimimerkki Jii:n kertomista tiedoista KVS:tä paistaa kuitenkin mielestäni jotenkin se, että ehkäpä raitioliikenteen laajennussuunnitelmia ollaan jotenkin muuttamassa. Korvaajat ovat sitten trollikoita tai aivan tavallisia dieselbusseja. Mitä aluetta ollaan mahdollisesti pudottamassa pois tai keventämässä suunnitelmia? Kalasatama ja Sompasaariko kenties?
Pahoittelen kirjoitusvirhettäni.Jii näyttäisi lainaavan KSV:tä eikä KVS:ää. Siinä on jo vissi ero.
Täytynee käyttää Diesel's collectionin aurinkolaseja, jos tuosta tekstistä löytää suoraan raitioliikenteelle vastaista.
Mitä aluetta ollaan mahdollisesti pudottamassa pois tai keventämässä suunnitelmia? Kalasatama ja Sompasaariko kenties?
Viimeisimmät tiedot, mitä olen KSV:stä saanut, ovat lyhyesti: